Jak na dokumentaci BOZP

alsim
Kategorie:
Semináře, kurzy
Datum:
1.8.2017
Místo konání:
Hotel Hazuka, Plzeň - Zborovská 85/18, 301 00 Plzeň-Plzeň 3
Česko
Telefon:
Email:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Proč si vybrat tento seminář

Vyberte si tento seminář, pokud:

  • Chcete mít přehled o druzích povinné dokumentace BOZP.
  • Potřebujete znát konkrétní obsah těchto dokumentací.
  • Hledáte praktické návody na sestavení obsahu dokumentace.
  • Chcete se orientovat i v širších souvislostech.

Co seminář účastníkovi přinese

Po absolvování semináře budete:

  • Vědět, jakou dokumentaci BOZP je třeba mít zpracovanou.
  • Umět zpracovávat nejčastěji používané dokumenty.
  • Schopni rozeznat kvalitu již zpracované dokumentace.
 

Komu je seminář určen

Všem zaměstnancům, kteří se podílí na přípravě, schvalování a dodržování dokumentace.

Vedoucím zaměstnancům na všech stupních řízení.

Všem osobám zajišťujícím i dílčí povinnosti v oblasti BOZP.

Osobám odborně způsobilým k zajišťování úkolů v prevenci rizik.

Technikům BOZP, manažerům BOZP i auditorům.

Členům odborových organizací, rad zaměstnanců.

Zástupcům zaměstnanců pro oblast BOZP.

Co se na tomto semináři naučíte

  • Znát aktuální stav legislativy BOZP.
  • Aplikovat do praxe obsah „Základní“ směrnice BOZP a Analýzy rizik možného ohrožení života a zdraví zaměstnanců při práci.
  • Vést povinnou dokumentaci ve vztahu k pracovním úrazům (Knihu úrazů, Záznam o úrazu, Vlastní šetření příčin vzniku apod.).
  • Jak má vypadat smysluplná Směrnice pro poskytování osobních ochranných pracovních prostředků včetně mycích, čistících a desinfekčních prostředků.
  • Zpracovat a vést dokumentaci o povinných školeních (osnovy školení, záznamy o absolvování, ověřování znalostí, způsob vedení apod.).
  • Jak poskytovat informace a pokyny k zajištění BOZP.
  • Jaké jsou obecné zásady bezpečného chování na pracovišti.
  • Jaká je další dokumentace ve vztahu k zaměstnancům (kontroly dodržování BOZP, používání OOPP, kontroly na alkohol, ověřování zdravotní způsobilosti k práci apod.).
  • Prokazatelně dokladovat provádění prověrek BOZP či jiných provedených kontrol.
  • Rozeznat kvalitní dokumentaci k používaným strojům a zařízením (Místní provozní bezpečnostní předpisy apod.).
  • Co má obsahovat dokumentace prokazující bezpečný stav pracoviště.
  • Jakou je nutné mít dokumentaci ve vztahu k pracovním postupům a organizaci práce (Místní řád skladu, Směrnice pro provoz manipulačních vozíků, MPBP pro bezpečné provozování dopravy apod.).
  • Další podle vašich dotazů.
 

 

Průběh semináře

Předběžný harmonogram

ČasObsah
8:30 – 9:00 Registrace účastníků
9:00 – 11:30 I. část semináře
11:30 – 12:15 Polední přestávka
12:15 – 15:00 II. část semináře, diskuze

V návaznosti na místo konání semináře bude účastníkům poskytnut oběd (Brno, Praha, Zlín, Olomouc, Pardubice, Jičín,Plzeň), resp. jiný způsob občerstvení (Jihlava, České Budějovice).

Průběh každého semináře přizpůsobíme vašim skutečným potřebám.

 

 Termíny a místa konání

TermínMístoCena
1.8.2017 Plzeň 1 650 Kč
13.9.2017 Pardubice 1 650 Kč
9.10.2017 Zlín 1 650 Kč
24.10.2017 České Budějovice 1 650 Kč
31.10.2017 Brno 1 650 Kč
23.11.2017 Praha 1 650 Kč
28.11.2017 Jičín 1 650 Kč

Přihláška na seminář

 
 

Seznam termínů

  • 1.8.2017

Powered by iCagenda