Jedná se o odbornou vzdělávací akci primárně určenou pro osoby odborně způsobilé v prevenci rizik, preventisty BOZP a ostatní specialisty působící v oblasti bezpečnosti práce, risk managementu nebo ergonomie. Rádi uvítáme ale i studenty nebo osoby, které se na budoucí kariéru bezpečnostních techniků teprve připravují.
Seminář se zaměřuje na oblast hodnocení pracovních rizik, způsoby jejich snižování a na důsledky vznikající při podceňování či neznalosti rizik v praxi. Je rozdělen do dvou bloků – dopolední blok je věnován novinkám, trendům a legislativě v BOZP; navazující odpolední blok je pak zaměřen na ryze praktická témata, na vzájemné předávání zkušeností a diskuse o otázkách správné resp. špatné praxe („lessons learnt“).
Nadcházející akce se uskuteční 12. 3. 2020 v Inovačním centru společnosti 3M Česko, V Parku 2316/12, Praha 4
Účastnický poplatek činí 2.800,- Kč bez DPH za osobu. Členové České asociace pro prevenci rizik (ČAPR) a Komory BOZP a PO České republiky mají nárok na poskytnutí slevy 25% v celkové výši 700,- Kč bez DPH.
xx
xxPřihláška
Přihlásit se lze také elektronickou poštou zasláním skenu vyplněné přihlášky na e‑mailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. anebo klasickou poštou zasláním přihlášky na korespondenční adresu ústavu Ostrovského 253/3, 150 00 Praha 5-Smíchov a to nejpozději do 5. 3. 2020!
Registrovaným účastníkům (tj. do naplnění kapacity sálu) bude následně zaslána faktura pro úhradu vložného se splatností 15 dní. Úhrada v hotovosti není možná. Odhlášení účastníka lze provést nejpozději 2 dny před konáním akce (e-mailem na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.). V případě neúčasti přihlášené osoby (bez řádného odhlášení) bude účtován storno poplatek ve výši 50% ceny. V ceně vložného je občerstvení účastníků, oběd a psací potřeby.
Účastníci obdrží certifikát prokazující absolvování programu profesního vzdělávání!
xx
08:30 – 09:00 | Prezence účastníků |
09:00 – 09:10 | Přivítání a zahájení semináře (doc. RNDr. Mgr. Petr A. Skřehot, Ph.D. / ZÚBOZ, z.ú.) |
09:10 – 10:40 | Silniční a vnitropodniková doprava z hlediska BOZP (předpisy BOZP v dopravě, MPBP pro provoz autodopravy, rizika a zakázané činnosti při provozu motorových vozidel a jízdních kol, školení řidičů referentů atd.) (JUDr. Petr Kožmín, LL.M. / ZÚBOZ, z.ú.) |
10:40 – 11:00 | Coffee break |
11:00 – 12:00 | Odborná způsobilost k řízení motorových vozidel (David Berecz / Ministerstvo spravedlnosti ČR – Probační a mediační služba) |
12:00 – 12:30 | Oběd |
12:30 – 13:30 | Nehody a úrazy vzniklé při provozu dopravních prostředků – PŘÍPADOVÉ STUDIE
(Ing. Jakub Marek & Doc. RNDr. Mgr. Petr A. Skřehot, Ph.D. / ZÚBOZ, z.ú.) |
13:30 – 14:15 | Postupy a opatření zaměstnavatele pro řešení dopravních nehod (JUDr. Petr Kožmín, LL.M. / ZÚBOZ, z.ú.) |
14:15 – 14:30 | Přestávka |
14:30 – 15:15 | Požadavky pro provozování podnikové železniční vlečky (Dana Žáková / Odborové sdružení železničářů & ZÚBOZ, z.ú.) |
15:15 – 16:00 | Požadavky na bezpečný provoz samojízdných pracovních strojů, ke kterým smí být připojeno přípojné vozidlo (zemědělská technika, samojízdné sekačky, malotraktory a čtyřkolky) (Doc. RNDr. Mgr. Petr A. Skřehot, Ph.D. / ZÚBOZ, z.ú.) |
16:00 | Závěr a ukončení semináře |
16:30 – 19:00 | Kolokvium členů České asociace pro prevenci rizik |
Powered by iCagenda